جدیدترین طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی منزل

درباره بلاگ

در این وبلاگ آخرین مدل های ابتکاری دکوراسیون داخلی منزل با طرح ها و رنگ ها مختلف ارائه میشود. این طرح ها شامل دکوراسیون اتاق نشیمن، ناهارخوری ، اشپزخانه، اتاق مستر ، اتاق کودک و .... می باشد.

۳۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

اتاق خواب زرد


۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۶

عکس میز غذا خوری در محیط کار

امروز براتون عکس هایی رو آماده کرده ام از یک دفتر اداری که با یک غذاخوری ادغام شده ! طراح دکوراسیون از یک میز گرد و چند صندلی لهستانی استفاده کرده که میز و پایه صندلی ها به رنگ سیاه تغییر داده شده.


میز غذاخوری

کوچک و جمع و جور بودن آشپزخانه نمیتونه دلیلی برای زشت بودنش باشه. کافیه از همون فضای کم استفاده کنید. امروز به سراغ یک آشپزخانه ای میریم که فضای خیلی کمی داره. اما در عوض یک پیشخوان جزیره ای خیلی خوب داره که فضای زیادی برای کار میده. و البته گاز و ظرفشویی و کابینت ها که همه در یک ردیف کنار هم چیده شده ان.

آشپزخانه کوچک

مجموعه عکس از تخت های مدرن و زیبا رو براتون آماده کردم. امیدوارم استفاده ببرید.


تخت خواب مدرن


تو این پست علاوه بر اینکه مجموعه ای از عکس های آویز های لامپ ( در سایز بزرگ ) وجود داره. میتونید از دکوراسیون غذاخوری ، میز ها و صندلی ها هم الهام بگیرید.


آویز لامپ میز ناهار خوری


دکوراسیون سفید اتاق کودک


اگر تو آشپزخانه تون پنجره بزرگی دارید میتونید به زیبایی بقیه لوازم آشپزخانه رو نسبت به اون بچینید. مثلا میتونید کنارش یک تخته پیشخوان مانند بذارید برای ناهار خوری.
یا مثلا سکویی درست کنید که روش گلدان بذارید و حتی جای استراحت و مطالعه تون باشه. زیر سکو هم میشه کابینت و کشو بکار برد. خلاصه ایده هایی از این دست که میتونید تو عکس های امروز پیدا کنید.

همونطور که در این عکس ها هم میبینید آشپزخانه جزیره ای در خانه های مدرن بسیار محبوب هستند.


دکوراسیون آشپزخانه

همونطور که از عنوان مشخصه مجموعه ای از عکس های دکوراسیون های اتاق نشیمن رو براتون آماده کردم. برای دیدن عکس ها در اندازه بزرگ روی آنها کلیک کنید.


هال خصوصی

در این پست مجموعه طرح های زیبا از عکس های قالیچه و پادری آماده کردم.


طرح قالیچه و پادری

طبق تجربه ای که در طراحی دکوراسیون داشته ام معمولا وقتی مردم عادی خودشون میخوان دست به تغییر دکوراسیون بزنن اشتباهات عجیبی میکنن. بعضی از این اشتباهات تبدیل به عادت شده و اکثر مردم از این مسائل غافل هستن. در این پست به این موضوع میپردازم.

فرقی نمیکنه اگر قصد دارید آشپزخانه خودتون رو تغییر دکوراسیون بدید یا برای خانه در حال ساختتون برنامه دارید. نکاتی که در ادامه این نوشته میگم میتونه کمک زیادی بهتون بکنه تا آشپزخانه ای با طراحی مدرن و کاربردی داشته باشید. مثل همیشه نمونه های زیادی از دکوراسیون های آشپزخانه های مختلف رو هم با هم می بینیم.


آشپزخانه جاییه که شما مواد غذایی خودتون رو نگه میدارید. این مواد رو آماده پخت میکنید و در نهایت آشپزی میکنید. از این رو بد نیست چیدمان تک تک بخش ها مناسب و متناسب با کارکرد آشپزخانه باشه.


چیدمان آشپزخانه


امروز عکس هایی از خانه که به تازگی تغییر دکوراسیون داده رو براتون میذارم. دکوراسیون پذیرایی و غذاخوری این خانه بسیار مدرن و بانشاط شده، در عین حالیکه فضای رسمی خودش رو حفظ کرده.


بنظرم این مزیت رو مدیون رنگ هایی هست که بکار برده. کوسن های قرمز / صورتی ، چراغ رومیزی زرد، گلدان با درختچه سبز و ... همه اینها باعث شدن محیط پر انرژی باشه.


چراغ خواب زرد

در این پست مجموعه ای عکس از دکوراسیون یک آشپزخانه رو بررسی میکنیم. با وجود باریک بودن این آشپزخانه از یک پیشخوان جزیره ای خیلی کوچک بهره برده و به شکل خلاقانه ای از رنگ آبی برای کابینت ها درش استفاده شده.

آشپزخانه آبی

آشپزخانه با طرح سفید و پیشخوان های درخشان از سنگ مرمر این روزها بسیار محبوب شده اند. رنگ سفید باعث میشه فضا بزرگ تر و دلبازتر بنظر برسه. همچنین باعث میشه المان های دیگه بهتر به چشم بیان . مثلا کف چوبی میان یک دکوراسیون سفید فوق العاده به چشم میاد. اضافه کردن سنگ مرمر به این ترکیب آشپزخانه شما رو لوکس تر از قبل میکنه.


البته رنگ سفید محدودیت هایی هم داره. رنگ سفید دائما نیاز به تمیزکاری داره.


با این حال اگر فکر میکنید آشپزخانه با دکوراسیون سفید برای شما مناسبه. مجموعه ای که امروز براتون آماده کردم رو نگاه بندازید، مطمئنا پشیمون نخواهید شد.


آشپزخانه با دکوراسیون سفید

در این پست چند تا عکس از طرح زیگزاگ با رنگ های جذاب برای دیوار اتاق خواب و به خصوص اتاق خواب کودک آماده کردم. امیدوارم استفاده ببرید.


کاغذ دیواری زیگزاگ


۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۱

طرح زیگزاگ برای کف منزل

امروز مجموعه ای عکس از طرح زیگزاگ برای کف خانه رو میبینیم. میشه از فرش یا موکت با طرح زیگزاگ استفاده کرد. یا کاشی ، سرامیک یا حتی چوب ها رو به شکل زیگزاگ نصب کرد.

 قالیچه های کوچک با طرح زیگزاگ تو اتاق خواب :

کف زیگزاگ

۰۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۳۲

طرح زیگزاگ برای پارچه پرده

طرح زیگزاگ برای پرده شاید خیلی رسمی نباشه، اما برای اتاق خواب ها طرح بدی نیست.


پرده زیگزاگ

۰۹ فروردين ۹۳ ، ۱۹:۱۷

سه الگوی جالب برای طرح روی کوسن

در این پست به سه مدل طرح پارچه کوسن میپردازیم. اولین مدل طرح لوزی هست که با هم چند نمونه می بینیم :


طرح کوسن

همونطور که از عنوان مشخصه عکس تعدادی کابینت با رنگ سیاه میذارم. اکثر این کابینت ها از جنس چوب هستن. امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده ببرید.


کابینت سیاه


free web stats