جدیدترین طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی منزل

درباره بلاگ

در این وبلاگ آخرین مدل های ابتکاری دکوراسیون داخلی منزل با طرح ها و رنگ ها مختلف ارائه میشود. این طرح ها شامل دکوراسیون اتاق نشیمن، ناهارخوری ، اشپزخانه، اتاق مستر ، اتاق کودک و .... می باشد.

طراحی یک حمام با رنگ های سیاه و سفید در عین سادگی و بی دردسر بودن میتونه خیلی شیک باشه،  یک نگاه به عکس حمام زیر بکنید. فضا خیلی کلاسیک و چشم نواز جلوه میکنه :


حمام سیاه و سفید


یا حمام با طراحی خیره کننده زیر رو نگاه کنید. پنجره های کرکره ای مشکی با کاشی های سیاه و سفید کف توازن خوبی رو بین دو رنگ ایجاد کردن. البته رنگ سفید دیوار و وان و پایه های سیاه وان هم به این موضوع کمک زیادی کردن :


حمام سیاه و سفید


نقطه اتکای اصلی دکوراسیون این حمام این میز با پایه های طرح کلاسیکه. میز از نصفه به دیوار چسبیده و دو روشوی سفید هم روش قرار دارن. کف حمام هم با کاشی های سیاه و سفید به صورت شطرنجی کار شده .


حمام سیاه و سفید



دیوار های حمام زیر با یک کاغذ دیواری طرح سیاه و سفید پوشیده شده. این ترکیب رنگ ادامه پیدا میکنه تا به پرده دوش میرسه( لبه ها سیاه و داخل سفید ). به رنگ حوله ها هم توجه کنید، همه چیز لوازم خونه نیست ! گاهی اوقات حتی خودمون هم میتونیم با رنگ دکوراسیون ست بشیم !


حمام سیاه و سفید




اولین چیزی که تو حمام زیر چشم منو به خودش گرفت سرامیک های طرح سبد کفش بود. این طرح روی بخشی از دیوار سمت دوش حمام هم تکرار شده که بنظر من فوق العاده ست.


حمام سیاه و سفید



و این هم یک ترکیب رنگ خیلی خوب دیگه. صرفنظر از سرامیک کف و پرده دوش. دیوار تا نصفه قهوه ای شده و به پایین هم از کاشی های با طرح شبیه به آجر استفاده شده.


حمام سیاه و سفید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
free web stats