جدیدترین طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی منزل

درباره بلاگ

در این وبلاگ آخرین مدل های ابتکاری دکوراسیون داخلی منزل با طرح ها و رنگ ها مختلف ارائه میشود. این طرح ها شامل دکوراسیون اتاق نشیمن، ناهارخوری ، اشپزخانه، اتاق مستر ، اتاق کودک و .... می باشد.

رنگ های زرد و نارنجی یک ترکیب رنگ عالی هستند، دیدن این رنگ ها کنار هم طلوع و غروب آفتاب رو به یاد ما میاره، گل های زیبای بهاری و مرکبات تازه. در اینجا عکس 7 طرح دکوراسیون با ترکیب رنگ های زرد و نارنجی رو گذاشتم تا بتونید برای خانه خودتون ازشون الهام بگیرید.


زرد و نارنجی


عکس حمام زیر رو نگاه کنید ؟ چطور میشه صبح خودمون رو با دوش گرفتن توی همچین حمامی شروع نکنیم ؟ دیوار ها از رنگ ملایم زرد، کاشی ها ترکیبی از زرد و نارنجی و پرده دوش هم از رنگ نارنجی استفاده کرده.


زرد و نارنجی


عکس پذیرایی زیر رو نگاه کنید. معمولا رنگ نارنجی برای پذیرایی به صورت غالب استفاده نمیشه. چون رنگ تندی هست و خیلی ها برای یک محیط رسمی نمی پسندن. پس برای پذیرایی حتما باید زمینه اصلی زرد باشه و المان هایی در اون بین به رنگ نارنجی باشن.


مثلا در پذیرایی زیر دیوار ها تمام زرد هستن. کف هم از چوب کرم-زرد ساخته شده. اما شومینه، کوسن ها و بخش هایی از قالیچه کف پذیرایی رنگ نارنجی دارن.


زرد و نارنجی


عکس زیر رو نگاه کنید. این ترکیب رنگ های بامزه میتونه برای اتاق خواب یک کودک یا نوجوان خیلی مناسب باشه :


زرد و نارنجی



طرح هایی که تا الان دیدیم همه دکوراسیون های مدرن بودن. اما میشه از این ترکیب رنگ ها در طرح های سنتی هم استفاده کرد. پذیرایی زیر اگرچه تم کلی رنگ های گرم رو داره. اما از رنگ های زرد و نارنجی به طور خاص فقط روی دیوارهاش استفاده کرده.


زرد و نارنجی


در ادامه دو عکس دیگر رو هم از ترکیب های رنگ زرد و نارنجی گذاشته ام. امیدوارم بتونید استفاده ببرید. برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.


زرد و نارنجی


زرد و نارنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
free web stats