جدیدترین طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی منزل

درباره بلاگ

در این وبلاگ آخرین مدل های ابتکاری دکوراسیون داخلی منزل با طرح ها و رنگ ها مختلف ارائه میشود. این طرح ها شامل دکوراسیون اتاق نشیمن، ناهارخوری ، اشپزخانه، اتاق مستر ، اتاق کودک و .... می باشد.

سنگ گرانیت و کوارتز انتخاب های خوب و دم دستی برای پیشخوان آشپزخانه هستند، اما این دو سنگ به دلیل قیمت و محدودیت رنگ برای همه افراد مناسب نیستند، در ادامه چند متریال دیگر برای جایگزینی با گرانیت معرفی میکنم که میتونید از اونها برای پیشخوان آشپزخانه استفاده کنید :

پیشخوان آشپزخانه


فلز روی

روی سطحی نرم و مات دارد که به مرور زمان یک لایه زنگ خاکستری رنگی در آن تشکیل میشود که به نوعی یک مزیت محسوب میشود. با این حال به خاطر نرم و قابل انعطاف بودن این فلز امکان ظریف کاری روی آن بسیار راحت است. 

از طرف دیگر روی بسیار گران است. پس اگر زنگ خاکستری روی برای شما اهمیت چندانی ندارد به فولاد ضد زنگ ( استیل ) هم فکر کنید. این مدل فولاد از نظر قیمت بسیار به صرفه است.

پیشخوان از جنس روی

پیشخوان از جنس مسوار


فلز مسوار ( پیوتر )

این فلز از 90 درصد قلع و 10 درصد مس تشکیل شده،  این فلز یکی از نرم ترین فلزات برای این کار است و البته بسیار مستعد تو رفتگی و تغییر فرم دادن. پس طبیعتا برای محیطی که ممکن است وسایل سنگین در آن گذاشته شود  چندان مناسب نیست. البته این نرمی فلز از طرف دیگر به این معناست که به راحتی قابل تغییر شکل است، از این رو میتوان از آن در طرح های هنری پیچیده استفاده کرد.




سنگ اسلیت

اسلیت یک سنگ طبیعی است که معمولا برای کف خونه یا آشپزخونه استفاده میشه اما گاهی اوقات میشه برای پیشخوان آشپزخانه هم ازش استفاده کرد. قیمت اسلیت خیلی خوبه، بادوامه و منفذ برای گیر کردن کثیفی ها و آشغال نداره. ظاهرش هم واقعا دیدنیه. من خودم از رنگ سبزش خوشم میاد اما رنگ مشکلی اسلیت معمولا پر طرفدار تره.

پیشخوان از جنس سنگ اسلیت




لینولیوم ( مشمع )

مشمع ماده ای قدیمی است که میتواند انتخاب خوبی برای سطح پیشخوان آشپزخانه باشد. جنس آن از خاک اره و روغن بزرک تشکیل شده و معمولا برای کفپوش استفاده میشود. قیمت مشمع بسیار پایین است. رنج گسترده ای از رنگ ها ( بیش از صد رنگ ) و بافت ها و الگوهای مختلف را میتوانید انتخاب کنید.  برای مناطق سردسیر نیز مشمع بسیار جنس خوبی است چرا که برخلاف سرامیک کاملا گرم است، ضد باکتری و الکتریسیته ساکن است و دوام آن نیز بسیار بالاست.


جنس پیشخوان آشپزخانه از مشمع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
free web stats