جدیدترین طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی منزل

درباره بلاگ

در این وبلاگ آخرین مدل های ابتکاری دکوراسیون داخلی منزل با طرح ها و رنگ ها مختلف ارائه میشود. این طرح ها شامل دکوراسیون اتاق نشیمن، ناهارخوری ، اشپزخانه، اتاق مستر ، اتاق کودک و .... می باشد.

نمای بیرونی ساختمان


تو خونه خودتون احساس راحتی نمی کنید ؟ شاید با تغییر دکوراسیون منزل بتونید این حس رو عوض کنید. طی یک نظرسنجی از مردم آمریکا مشخص شده 87 درصد مردم معتقدن زیبایی دکوراسیون خانه اونها در احساس رضایت شون از زندگی تاثیر داره. 


دکوراسیون پذیرایی



برای احساس شادی توی خونه، نیاز نیست یک قصر داشته باشید که از در و دیوارش طلا آویزوون باشه ! بیش از 70 درصد شرکت کننده در نظرسنجی گفتن که پنجره های بزرگ و مبلمان راحت نظر اونها رو نسبت به دکوراسیون خونه اشون به کلی عوض میکنه !


تلوزیون بزرگ



شما هم مثل من از داشتن یک تلوزیون بزرگ لذت می برید ؟ تحقیقات نشون داده مردها دو برابر زنها تلوزیون بزرگ و با کیفیت رو جزء لوازم ضروری یک منزل لوکس میدونن.


کتابخانه


صدای افراد خانواده ، صدای طبیعت و صدای موسیقی ! هر سه اینها حس رضایتبخشی از زندگی را به شما میدهند. آخرین آنها را با یک سیستم صوتی مناسب میتوانید مهیا کنید.


آشپزخانه و اتاق خواب هر دو جز مکان هایی در خانه هستند که ما بیشترین زمان خودمون رو در آنها صرف میکنیم. پس شاید بد نباشه با الهام گیری، تغییر دکوراسیون این دو محیط رو در اولویت خودمون قرار بدیم ؟


اتاق خواب







نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
free web stats